No mnie osobiście cieszy wydanie decyzji lokalizacyjnej
Nie no mnie też jak najbardziej cieszy ta decyzja ale to przeczytałem w stołecznej
...Okazuje się, że władze metra teraz chcą zamawiać kolejne analizy. Kończone właśnie studium wykonalności to za mało. Będzie ono pokazywało trasę w skali 1:500. Metro chce mieć jeszcze bardziej szczegółową koncepcję - w skali 1:250. - Chodzi o to, żeby linię metra dokładnie wrysować w miasto, tak by później uniknąć niespodzianek - mówi Jerzy Lejk, prezes Metra Warszawskiego...
Pełny tekst tu:http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,4047475.html
i zachwycony nie jestem, aczkolwiek nie wiem czy to się wiąże z wydaniem kolejnej decyzji lokalizacyjnej czy jak i czy ta informacja jest w miarę rzetelna
Gorzej ze stadionem:)
I tu się w pełni zgadzam, nie wiem jak oni mają zamiar to zrobić ale będą mieli nie lada problem. Miejmy nadzieje że nie będzie jakiejs pacyfikacji kupców
Phenian i 120 metrów pod ziemią
WOW
Studium wykonalności nie ma nic wspólnego z Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji. Decyzja lokalizacyjna jest tylko pierwotnym określeniem na jakich zasadach ma być przeprowadzona inwestycja. Czyli co nalzeży zawrzeć w projekcie budowlanym i jaki obszar może zająć - co wcale nie znaczy że zajmie cały ten obszar określony w decyzji. Często "rezerwuje" się w decyzji obszar o wiele większy niż planowana inwestycja faktycznie zajmie. Na tym etapie jest to konieczne gdyż projekt budowlany jest w powijakach albo go nie ma> a Trudno przewidzieć gdzie jakie urządzenia mogą się znaleźć - tory odstawcze, łącznikz I linią metra, wentylacja, wyjścia ze stacji itd itp. Tu pomaga koncepcja opracowywana przed wydaniem decyzji lokalizacyjnej.
Z kolei Studium wykonalności jest to podstawowe opracowanie dzięki któremu możemy się starać o dotację z Unii Europejskiej. Czyli całkiem inny etap i inna płaszczyzna... Najważniejsze aby decyzja lokalizacyjna się uprawomocniła...